بستن
دانلود نرم افزار و بازی آندروید

دانلود بازی کامپیوتر

')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Skinak_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://mronline.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

جدیدترین مطالب

جستجوگر پیشرفته سایت




شارژ مستقیم ایرانسل

آخرين ارسال هاي تالار گفتمان

loading...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 191 admin
0 183 admin
0 169 admin
0 182 admin
0 182 admin
0 193 admin
0 398 admin
0 633 admin
0 442 admin
0 311 admin


 

دانلود بازی Lords of Fallen برای PC

شروع داستان بازی ما از ۸ هزار سال بعد از قیام مردم و جنگ است. زمانی که مردم کاملا فراموش کرده اند که بر روی زمینی زندگی می کنند که پادشاهی غول پیکر در آن دفن شده است. کاملا غافل شده اند از اینکه ممکن است سپاهیان او به زمین بیایند و معبود خود را از زندان رهایی دهند. مردم در  گناهان خود غرق شده اند و دیگر هیچ چیزی برای آنان اهمیت ندارد. طبق این افسانه در گذشته کسانی که گناهی  مرتکب انجام می دادند صاحب یک خالکوبی بر روی بدن خود میشدند که نشان میداد چه گناهی کرده اند. در این بین شخصیت داستان ما Hyrkan نام دارد که مردم شهر او را با لقب شیطان صدا می زنند. او یکی از گناه کار ترین انسان های روی زمین است و تمام بدنش را خال کوبی برگرفته و گناهی وجود ندارد که تا به حال مرتکب نشده باشد. حال نیرو های شیطانی از غفلت مردم استفاده می کنند و برای آزاد کردن معبود خویش به زمین حمله ور می شوند. در این بین زمینیان به دنبال فردی قهرمان و پاک هستند تا او را به جنگ با این موجودات بفرستند ولی دیگر کسی با این مشخصات در زمین وجود ندارد. تمام دنیا را گناه و پلیدی فرا گرفته و تنها راه حل این است که بدترین انسان ها را به جنگ بدترین موجودات بفرستیم. شیطانی در بدن انسان در برابر شیطاینی آسمانی. داستان بازی پتانسیل بالایی دارد و درصورت پیاده سازی درست آن شاهد داستانی عمیق و جذاب خواهیم بود.

Lords of Fallen PC-CPY

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Lords Of The Fallen pc cover small دانلود بازی Lords of Fallen برای PC

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


 

دانلود بازی Life Is Strange Episode 4 برای PC

Life is Strangeدر واقع شروع کننده ی عامیانه ساختن سبک اپیزودیک و داستانی تعاملی برای صنعت بازیسازی به طور رسمی به شمار می رود. داستان آن در مورد نوعی فرضیه بسیار قدیمی می باشدکه البته در دنیای گیم کمتر استفاده شده و آن هم یعنی به عقب برگرداندن زمان . از آنجا که شخصیت اول بازی یک دختر است پس می توان حدس زد که بازی کاملا احساسیو عاطفه ای باشد.  شخصیت اول بازی یعنی Max یک شخصیت اجتماعی نیست و برعکس بسیار گوشه گیر می باشد و با اینکه در دنیای بیرون حضور زیاد پررنگی ندارد اما دنیای بزرگی دردرون خود ساخته است. بازی ابتدا در یکی از پارک های یک شهرک در آمریکا شروع می شود، شبی که طوفان تندی می آید و درخت ها در حال قطع شدن هستند مکس برای نجات خود یکساختمان فانوسی شکل را پیدا می کند و برای رسیدن به آن تقلا می کند. پس از زدن یک رعد و برق مکس از خواب سر کلاس دانشگاه خود بر می خیزد و از اینکه فقط یک کابوس را ردکرده احساس راحتی میکند.  بعد از آن مکس با دوربین آنالوگ خود یک سلفی می گیرد و همین توجه استاد را به خودش جلب می کند باعث می شود تا از او یک سوال کند ولی مکسقادر به جواب دادن آن سوال نیست و  بسیار سر افکنده می شود و خود را سرزنش می کند زیرا او استاد خود را خیلی دوست دارد. پس از اتمام کلاس مکس به دستشویی دانشگاه می روداما بعد از آن شاهد دعوای دوست صمیمی خود با یکی از اشرار می شود که بنظر در مورد مواد مخدر با هم جر و بحث می کنند. بعد از اتفاق ناگواری که در آنجا می افتد مکس ناخوداگاه زمان را برمی گرداند به هنگامی در کلاس از خواب بیدار شده بود. او متوجه قدرت خارقالعاده خود می شود سپس سعی می کند تا دوباره به سرعت وارد دستشویی شده و دوست خود را نجات دهد.

Life Is Strange Episode 4 PC-CODEX

|قسمت چهارم به صورت جداگانه Episode.4.Only-ALI213 اضافه شد|

 

Life is Strange Episode 4 Dark Room pc cover small دانلود بازی Life Is Strange Episode 4 برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista
Processor: Dual Core 2.0GHz or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: ATI or NVidia card w/ 512 MB RAM (not recommended for Intel HD Graphics cards)
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 3 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7
Processor: Dual Core 3.0GHz or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: ATI or NVidia card w/ 1024 MB RAM (NVIDIA GeForce GTX 260 or ATI HD 4890)
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 3 GB available space

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


 

دانلود بازی Batman Arkham Knight برای PC

اتفاقات این نسخه بعد از وقایع آرکم سیتی (Arkham City) اتفاق می افتد. یک سال بعد از مرگ جوکر، بتمن که در نبود رقیب همیشگی خود دوباره به میدان بازگشته است. در این حال جمعی از دشمنان اصلی بتمن، یعنی Two-Face، Penguin و Harley Quinn نیز این فرصت را پیدا کرده اند که هر یک به دلیل خاص خود، باهم دیگر علیه بتمن متحد شوند. اما تهدید دیگری نیز متوجه شهر گاتام است. Scarecrow (مترسک) در شب هالووین، با گاز و بمب های ترس جدید خود، شهر را مورد تهدید قرار می دهد. این اتفاق باعث خارج شدن ۶ میلیون نفر از شهر گاتام می شود و حال بتمن به همراه پلیسی که تعداد نیروهایش به شدت کم شده است، باید گاتام را که از خلافکاران پر شده است، نجات دهند. ولی همه چیز به این جا ختم نمی شود. بتمن، حال باید با دشمن جدیدی رو به رو شود… Arkham Knight. Arkham Knight، برای اولین بار وارد سری بتمن شده است و قبل از این عنوان در هیچ کمیک، فیلم یا بازی ایفای نقش نکرده است. به اعتقاد طرفداران بازی، این شخصیت احتمالا دشمن اصلی بتمن در این عنوان خواهد بود و گواه آن نیز قرار گرفتن نام این شخصیت بر بازی است. به هر حال چیز زیادی در مورد ماهیت این شخصیت در دسترس نیست. تنها چیزی که می دانیم، این است که بر روی لباس این شخصیت، علامت Arkham Asylum حک شده است. لباس این شخصیت، به نوعی حالت نظامی لباس بتمن است. Arkham Knight اطلاعات زیادی در مورد بتمن دارد و علیرغم این که متحد Scarecrow است ولی دلایل شخصی خودش را برای کشتن بتمن دارد.

Batman Arkham Knight PC-CPY

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه کرک شده بازی|

 

Batman Arkham Knight pc cover small دانلود بازی Batman Arkham Knight برای PC

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


همیشه سعی کرده ایم بازی هایی را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم که علاوه بر حجم کم و مناسب بودن برای سنین مختلف سرگرمی مناسبی را هم فراهم کنند به همین دلیل ترجیح دادیم این بار هم با بازی  7Wonders Magical Mystery Tour قدم به رایانه های شما کاربران عزیز بگذاریم. بازی بسیار جذاب و جالبی که در ژانر پازل امکان ساخت یک شهر باستانی زیبا را با تلاش و کوشش به کاربر می دهد. کارگران مدام در حال کار هستند تا یک قصر سنگی را احداث کنند و در این میان تنها کاربر است که می تواند با حل پازل های مختلف در مراحلی که از پیش طراحی شده است به آن ها کمک کند.
این بازی هم با توجه به حجم مناسب و گرافیک قابل قبول می تواند برای ساعت ها کاربران را سرگرم کند ؛ انیمیشن هایی که برای بازی در نظر گرفته شده اند به جذاب تر شدن بازی کمک می کنند. موزیک دلنشینی هم در طول اجرای بازی گوش کاربر را نوازش می دهد. 7 مرحله کلی برای ساخت پازل اصلی بازی در نظر گرفته شده است ؛  7Wonders Magical Mystery Tour می تواند گزینه مناسبی برای اوقات فراغت شما کاربران عزیز سایت آسان دانلود باشد.

قابلیت های کلیدی بازی 7Wonders Magical Mystery Tour:
- داستان جالب و هیجان انگیز بازی
- استفاده از 7 مرحله اصلی برای طراحی قصری زیبا
- مناسب برای سنین مختلف
- گرافیک بسیار مناسب و قابل قبول
- اجرای موزیک های دلنشین در طول اجرای بازی
- استفاده از انیمیشن های زیبا و جذاب در بازی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


سرانجام پس از مدتها قول و وعده، امروز بازی جدید Angry Birds Star Wars عرضه شد.  داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

123 نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars v1.0.0

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


 

ورود کاربران


عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد


آمار کلی سایت

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 618
    کل نظرات کل نظرات : 44
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 2
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 225

    آمار بازدید آمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 760
    باردید دیروز باردید دیروز : 831
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 1,758
    بازدید ماه بازدید ماه : 6,360
    بازدید سال بازدید سال : 52,349
    بازدید کلی بازدید کلی : 941,230

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آِ ی پیآِ ی پی : 18.222.123.173
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :



دانلود مجموعه نمونه سوالات آزمون‌ راهنمایی ‎و‌ رانندگی‌ با نسخه‌ اندروید